Общи Условия за ползване на платформата

Общи условия

Програма „Лоялни клиенти“

РАЗДЕЛ 1. ОРГАНИЗАТОР. Програма Лоялни клиенти - Okolo („Програма/та“) се организира и провежда от „Около.бг“ ООД, гр. София, ул. „Ралевица“” № 85 („Организатор/ът“). Участниците в Програмата са длъжни да спазват условията и разпоредбите на изложените по-долу Общи условия. Общите условия ще бъдат публично оповестени и ще бъдат достъпни на Интернет адрес www.okolo.bg.

РАЗДЕЛ 2. ТЕРИТОРИЯ. Програмата е валидна за всички партньорски обекти и партньорски онлайн магазини на „Около.бг“ ООД на територията на Република България, информация за които може да получите от сайта на Организатора www.okolo.bg.

РАЗДЕЛ 3. ПРАВО НА УЧАСТИЕ. В Програмата имат право да участват всички дееспособни физически лица („Клиент/и“), направили регистрация на сайта на Организатора www.okolo.bg и активирали своята Карта Okolo.bg.

РАЗДЕЛ 4. МЕХАНИЗЪМ. За да участва в Програмата, Клиентът следва да се регистрира в онлайн платформата на организатора, като попълни онлайн заявление за активиране на  карта Okolo.bg, в което посочва най-малко следната информация и лични данни: име, фамилия, област на пребиваване, година на раждане, имейл, код за активиране на карта Okolo.bg.

След извършване на регистрацията, Клиентът не може да променя въведената от него информация. Всяко лице, участващо в Програмата, следва да изрази изричното си съгласие за обработка на предоставените от него лични данни, чрез предвиденото за тази цел поле във формата за регистрация.  Организаторът не носи отговорност за предоставени неверни или непълни данни за контакт.

След попълване на исканата информация Организатора, активира на Клиента електронна Картата, която предоставя възможност за ползване на отстъпки при пазаруване в партньорските търговските обекти и онлайн магазини на Организатора  позиционирани на www.okolo.bg. Активната карта отключва и достъп до информация свързана с допълнителни отстъпки, промоции, ваучери и др. услуги. Активираната Карта от Организаторът е електронна съдържаща име на притежателя, уникален номер, баркод, дата на валидност. Картата е брандирана с отличителни знаци на Организатора.

За да използва издадената Карта по Програмата, Клиентът следва да:

  • Предостави на място, в търговските обекти на Организатора, графичното изображение, номера и баркода на Картата, достъпни в личния профил на Клиента в мобилната платформа на Организатора.
  • При пазаруване в онлайн магазини Клиента предоставя специален Код за отстъпка
  • Достъпа до допълнителна информация се осъществява автоматично в „Съобщения“ и във „Ваучери за отстъпки“

След активиране на Карта Okolo тя е достъпна във всеки момент, чрез влизане в профила на интернет сайта на Организатора, с който е асоциирана Картата. Картата става видима, след като изберете от менюто „Използвай картата“. Издадената от Организатора Карта не подлежи на корекции от Клиента. След асоцииране на издадената Карта с потребителския профил на Клиента, последващи корекции не са възможни. Активирането на Картата Okolo дава достъп на Клиента до специален “Код Отстъпка” предоставен от партньорите ни онлайн магазини, чрез който код Клиента се легитимира, като притежател на Кaрта Okolo по време на онлайн пазаруване. 

РАЗДЕЛ 5. ОГРАНИЧЕНИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕТО НА КАРТАТА. Издадената карта не може да бъде прехвърляна или използвана от трети лица.

Картата дава възможност за получаване на отстъпки от актуалната цена на стоки и услуги според описаната в личните профили на партньорските обекти информация, обявени от Организатора на интернет сайта www.okolo.bg

Картата не може да се използва в комбинация с отстъпки, предоставени по други програми за лоялни клиенти (включително такива на партньори на Организатора). 

РАЗДЕЛ 6. ВАЛИДНОСТ НА КАРТАТА.

След активиране на Картата, същата може да бъде използвана веднага! 

Организаторът запазва правото си да деактивира Карта в следните случаи:

  • При изтичане на предплатения период
  • При изтичане на промоционалния период
  • При некоректно поведение от страна ползвателя на Карта Okolo.bg

При промяна в личните данни или данните за контакт, Клиентът следва да уведоми Организатора  в писмена форма на имейл info@okolo.bg. В случай, че Организаторът не получи уведомление за промяна в данните, всички съобщения относно действието на Програмата, изпратени на посочените данни за контакт, ще се считат за надлежно изпратени.

РАЗДЕЛ 7. ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ЛИЧНИ ДАННИ. За валидна регистрация за участие в програмата, Клиентът следва да въведе следните лични данни: име и фамилия по лична карта, област район на пребиваване, година на раждане, имейл, в онлайн заявлението за получаване на клиентска карта на сайта www.okolo.bg. С попълването на заявлението за участие в Програмата, Клиентът потвърждава, че приема безусловно настоящите Общи условия на Програмата, както и изрично се съгласява, чрез предвиденото за тази цел поле във формата за регистрация, с обработването на предоставените лични данни за целите на провеждане на Програмата и съгласно описаното в Общите условия и Политиката за обработване на лични данни, достъпна на интернет сайта на Организатора, в полето „Лични данни“.

При наличието на изрично съгласие, чрез предвиденото за тази цел поле във формата за регистрация, Клиентът се съгласява предоставените от него лични данни да се обработват за маркетингови цели на Организатора, съгласно Политиката за обработване на лични данни.

„Около.бг“ ООД, в качеството си на администратор на лични данни, поема задължение в съответствие със българското и европейско законодателство относно защитата на лични данни, да събира и обработва личните данни на Клиентите по повод и във връзка с провеждането на Програмата и за маркетингови цели, при наличие на изрично съгласие на Клиента.

С маркиране на съответната отметка във формата за регистрация, Клиентът дава изричното си и безусловно съгласие, до евентуалната му изрична писмена отмяна, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от „Около.бг“ ООД и/или упълномощени на договорно или друго основание от дружеството трети лица, за целите на настоящата Програма и за маркетингови цели. Всяко физическо лице има право на достъп с писмено заявление за отнасящи се за него лични данни, да получи информация за целите на обработка и използване, както и право по всяко време да поиска от „Около.бг“ ООД да заличи, коригира или блокира негови лични данни, обработването на които не отговаря на изискванията на законодателството, по предвидените в Политиката за защита на лични данни начини.

РАЗДЕЛ 8. ПРОМЯНА НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ. Организаторът на Програмата си запазва правото да допълва или променя Общите условия, включително, но не само, процедурата за издаване на карти, предоставянето на отстъпки, като промените влизат в сила след предварителното им оповестяване на Интернет адрес www.okolo.bgОрганизаторът запазва правото си временно да преустановява предоставянето на отстъпки поради непреодолима сила или техническа повреда, както и при преустановяване партньорските взаимоотношения с някои от обектите в партньорската ни мрежа.

РАЗДЕЛ 9: ПРЕКРАТЯВАНЕ НА ПРОГРАМАТА. Организаторът има право да прекрати Програмата по всяко време, в случай че бъдат установени злоупотреби от страна на Клиентите, нарушаване на Общите условия на Програмата, по своя преценка и/или форсмажорни обстоятелства. В тези случаи, на Клиентите не се дължи компенсация! 

РАЗДЕЛ 10: ОТСЪСТВИЕ НА ПАРИЧНИ АЛТЕРНАТИВИ. Издаваните от Организатора Карти не представляват платежни и/или финансови инструменти и не се допуска размяна на предоставяната по Програмата отстъпка за пари и/или други алтернативи.

РАЗДЕЛ 11: СЪДЕБНИ СПОРОВЕ. Всички спорове между Организатора и Клиентите по Програмата се решават добросъвестно и в дух на добра воля, при взаимни отстъпки и компромиси, а при невъзможност за това – по реда на Гражданския процесуален кодекс (ГПК) от компетентния български съд на територията на Република България.